ایجاد پایانه صادراتی گل و گیاه در آینده ای نزدیک کلید می خورد

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: براساس آخرین آمار مجری طرح، پایانه گل و گیاه صادراتی پس از سال ها تاخیر در 22 بهمن سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

علی اشرف منصوری رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت پایانه گل و گیاه صادراتی اظهار داشت: براساس آخرین آمار مجری طرح، پایانه گل و گیاهی صادراتی پس از سال ها تاخیر در 22 بهمن سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به انکه پایانه صادراتی نقش مهمی در ساماندهی تولید، توسعه صادرات ، ایجاد اشتغال و افزایش ارزش افزوده دارد انتظار می رود که هرچه سریع تر این امر صورت گیرد.

منصوری ادامه داد: بخشی از تولیدات گل و گیاه در اثر نبود این پایانه صادراتی به ضایعات تبدیل می شود که درنهایت اجرای هر چه سریع تر این پروژه می تواند رونق اقتصادی را به همراه داشته باشد.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به علل تاخیر ایجاد پایانه صادراتی تصریح کرد: در سنوات گذشته مشکلات مدیریتی، تاخیردر اخذ مجوز از شهرداری به سبب نبود تفاهم میان مجری پروژه با شهرداری وکمبود منابع مالی و تسهیلات اجرای این پروژه را با تاخیر روبرو کرد که با پیگیری های صورت گرفته  و دریافت منابع از صندوق توسعه ملی  و همچنین دستور ویژه استاندار تهران این مسائل مرتفع شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار