آبادان؛

تقدیر از 25 مهارت آموز آبادانی و خرمشهری

در آئینی از ۲۵ مهارت آموز دختر و پسر آبادانی، خرمشهر و مینوشهری با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛موسوی مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه این آئین با اشاره به انجام قدردانی از دست اندرکاران امر برگزاری دوره های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نگاه مهارت ورزی در منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر) طی این آئین گفت: در کنار این افراد از ۲۵ دانش آموزی که موفق به دریافت بالاترین امتیاز در آزمون پایان دوره شدند نیز تجلیل و قدردانی می شود.

سید علی موسوی افزود: دانش آموزان محدوده منطقه آزاد اروند با اولویت گروه های کمتر برخوردار مشمولان شرکت در این طرح  آموزشی بودند .

وی با بیان اینکه ۶۰۰ دانش آموز در این طرح تابستانه شرکت کردند، گفت: از این تعداد، ۲۵۰ نفرشان دختر و ۳۵۰ نفر دیگر پسر بودند.

موسوی افزود: در طرح غنی سازی اوقات فراغت ۲۵ دوره مهارتی  شامل تعمیر لوازم خانگی، برق خودرو، کمک کاشی کار در جه دو، سخت افزار، روباتیک، دوزندگی کیف و کفش با چرم مصنوعی، جواهرسازی سیمی، روبان دوزی، نصب دوربین های دزدگیر و دوربین های مدار بسته، هویه کاری روی پارچه، نقاشی روی پارچه، شمع سازی، قلاب دوزی، دوخت لباس، اتوکدکار مقدماتی، طراح سیستم های خورشیدی، قطعه شناسی خودرو، سرویس خودروهای سبک، جوشکاری، تعمیر تلفن همراه، عکاسی دیجیتال، پی ال سی، کار آفرینی، معرق کار کاشی و سازنده جعبه های تزئینی برگزار شد.

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مهارت آموزان پس از گذراندن ۶۵ هزار و ۴۱۹ نفر ساعت کار آموزشی موفق به شرکت در آزمون پایان دوره و اخذ مدرک شدند.

موسوی از مراکز فنی و حرفه ای، ادارات آموزش و پرورش، ادارات کمیته امداد خمینی (ره) و بهزیستی شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر به عنوان سازمانها و نهادهای مرتبط با طرح تابستانه مهارت آموزی دانش آموزان نام برد.

وی گفت: به تمامی دانش آموزان شرکت کننده در این دوره های آموزشی، کمک هزینه ایاب و ذهاب، کمک هزینه میان وعده و مبلغی به عنوان تقدیر پس ازدریافت پایان نامه های مربوطه از مراکز فنی و حرفه ای از سوی سازمان منطقه آزاد اروند پرداخت شد.

موسوی با اشاره به برگزاری جلساتی تحت عنوان آسیب شناسی این دوره ها، افزود: این دوره ها ادامه می یابد و براین اساس برای تابستان آینده علاوه بر برگزاری دوره ها به صورت پیشرفته، مرحله مقدماتی به طور مجدد برای دانش آموزان جدیدالورود برگزار می شود.

به گفته وی، طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است تا  برای سال آینده حدود دو هزار دانش آموز تحت پوشش طرح مهارت آموزی غنی سازی اوقات فراغت قرار گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.