استفاده از ظرفیت‌های مجلس برای اجرای تحقیق و تفحص در صندوق ذخیره/ انجام مکاتبات با وزیر آموزش و پرورش برای توسعه همکاری بیشتر

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برای اجرای هر چه بهتر روند تحقیق و تفحص از ظرفیت‌های مجلس استفاده می‌کنیم.

اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تشریح فعالیت‌ها برای تحقیق و تفحص در صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت و گفت: مقدمات کار فراهم شده و با توجه به جلسه‌ای که دیروز با رییس مجلس داشتیم قرار بر این است تا از ظرفیت‌های مجلس برای اجرایی شدن هر چه بهتر این کار استفاده شود. 
 
وی ادامه داد: با تحقیق و تفحص از دیوان محاسبات، بازرسی کل در جهت ارتقای روند فعالیت‌ها بهره می‌بریم، همچنین با آموزش و پرورش مکاتباتی شده و با وزیر آن هفته آینده جلسه داریم. 
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: تمام شرکت‌های وابسته به صندوق شناسایی شده و گزارش اولیه از آنها در دسترس است که امید داریم با یک کار تخصصی نتایج شفافی از روند فعالیت‌ها با در نظر گرفتن سرعت و دقت به دست آید.
 
عباسی با بیان اینکه در صندوق ذخیره گروه‌های مستقر شدند تا از نزدیک شاهد کارها باشد، عنوان کرد: در استان ها نیز صندوق شرکت‌های وابسته همانند ماشین سازی اراک و بانک سرمایه داشته که پیگیر فعالیت آنها و تطبیق با مستندات هستیم. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار