کرمان؛

4 هزار تماس مردمی با مركز فوريت های پليس 110

فرمانده انتظامی شهرستان راور با اشاره به 4 هزار تماس مردمی با سامانه 110 طی 9 ماهه سال جاری، گفت: از اين تعداد 3 هزار و 263 تماس عملياتی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ هادی میرزایی گفت: از ابتدای سال جاری تا كنون شهروندان راورچهار هزار و 172بار با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس گرفته و خواستار رسیدگی پلیس به مسائل و مشکلاتی از قبیل تصادفات ، نزاع و درگیری ، اختلافات خانوادگی ،خرید و فروش مواد مخدر و سرقت شدند .

وی افزود :از تعداد تماس هایی که با مرکز فوریتهای پلیسی شهرستان راور گرفته شده است ،سه هزار و263 تماس آنعملیاتی و به 847 تماس با ارائه مشاوره های انتظامی پاسخ داده شده است.

وی خاطر نشان کرد:تماس های شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 نشان از مشاركت و اعتماد مردم نسبت به پلیس است و همچنان ما خواستار مشاركت هرچه بهتر شهروندان در تولید و ارتقاء امنیت هستیم .

فرمانده انتظامی شهرستان راور در پایان گفت :نیاز است مردم هرگونه اخباری راكه امنیت شهروندان را به مخاطره می اندازد رااز طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و چنانچه شهروندان خواستار تقدیر و انتقاد از عملكرد پلیس هستند می توانند از طریق تماس با سامانه 197 اقدام كنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار