کرمانشاه؛

توقیف محموله کالای قاچاق 450 ميليون ريالی

محموله کالای قاچاق 450 ميليون ريالی در کرمانشاه توقيف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از کشف محموله تنباکو و البسه قاچاق به ارزش 450 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "رضا شيرزادي"  گفت: در پي گشت زني اکيپي از عوامل يگان امداد در ميدان آناهيتا به دو دستگاه خودرو سواري سمند که با سرعت زياد از سمت جوانرود به طرف کرمانشاه در حال حرکت بودند و بدون توجه به ايست پليس به مسير خود ادامه مي دادند، مشکوک شده و اقدام به تعقيب آنها مي کنند.
اين مقام انتظامي افزود: اکيپ گشت سريعاً مورد را به مرکز کنترل و فرماندهي اعلام و چند اکيپ از عوامل گشتي يگان امداد را براي مسدود کردن راه هاي خروجي و فرار احتمالي متهمان به محل اعزام کردند که پس از مدتي تعقيب و گريز متهمان تسليم ماموران شدند.
سرهنگ شيرزادي در ادامه تصريح کرد: يکي از خودروها در بازرسي ماموران، حامل 372 ثوب کاپشن قاچاق، دو هزار 365 قلم انواع لوازم آرايشي، 138 جفت کفش خارجي و خودرو ديگر نيز حامل دو هزار و 180 بسته توتون قاچاق و 240 بسته يک کيلويي توتون خارجي بوده که برابر نظر کارشناسان ارزش اين محموله بيش از 450 ميليون ريال برآورد شده است.
وي با اشاره به اينکه، پليس در راستاي انجام وظايف سازماني و حمايت از اقتصاد داخلي با تمام توان آماده مقابله با هر نوع قاچاق کالا است، بيان داشت: در اين راستا سه نفر با ميانگين سني 35 سال که سابقه حمل کالاي قاچاق نيز داشته اند دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار