اخبار باشگاه استقلال؛

ضارب سرپرست استقلال آزاد شد/ برنامه سفر شاگردان منصوریان

لیدر باشگاه استقلال که روز گذشته سرپرست تیم جوانان استقلال را مورد ضرب قرار داده بود آزاد شد و وی در تمرین امروز این تیم حضور دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار مقابل نفت تهران امروز ساعت 12 در زمین شماره دو مجموعه آزادی برگزار می شود .

شاگردان منصوریان پشت درهای بسته انجام یک نوبت تمرین را در دستور کار قرار خواهند داد.

اعضای تیم فوتبال استقلال پس از پایان تمرین امروز به هتل المپیک می روند تا اردوی پیش از دیدار مقابل تیم نفت در مرحله یک چهارم نهایی را برگزار کنند .

ضارب سرپرست استقلال آزاد شد 

با توجه به درگیری ای که روز گذشته میان سعید طرزی سرپرست تیم فوتبال جوانان استقلال و یکی از لیدر های باشگاه استقلال به نام افشار رخ داد در نهایت طرزی با شکستگی بینی مواجه شد و این فرد برای پیگیر این مساله راهی کلانتری و پزشکی قانونی شد تا به این ترتیب لیدر استقلال بازداشت شود .

اما با توجه به گذشت کمتر از 24 ساعت لیدر باشگاه استقلال که سرپرست تیم جوانان استقلال را مورد ضرب قرار داده بود آزاد شده و این لیدر در حال حاضر در تمرین صبح امروز آبی پوشان نیز حضور دارد .

برنامه سفر آبی پوشان به اصفهان

تیم فوتبال استقلال در شرایطی فردا مقابل نفت تهران قرار می گیرد که باید در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر به مصاف سپاهان برود.

 دیدار آبی پوشان با سپاهانی ها روز یکشنبه هفته آینده انجام خواهد شد و استقلالی ها آخرین تمرین خود را در تهران برگزار می کنند. آبی پوشان ساعت 14 روز شنبه هفته آینده به سمت اصفهان پرواز می کنند.

غایب بزرگ استقلال در دیدار جام حذفی 

با توجه به اینکه استقلالی‌ها امیدوار بودند محسن کریمی، به دلیل مصدومیت بعد از غیبت در دو بازی حساس این تیم مقابل تراکتورسازی و پدیده در لیگ برتر، به دیدار حذفی این تیم مقابل نفت تهران برسد، اما احتمال حضور این بازیکن در دیدار فردای آبی پوشان مقابل نفت نیز وجود ندارد و پدیده آبی ها نمی تواند در دیدار حساس فردا تیم خود را همراهی کند.

منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال به دنبال این است تا در آخرین دیدار استقلال در پایان نیم فصل مقابل سپاهان  از حضور کریمی در ترکیب خود استفاده کند اما وضعیت نهایی این بازیکن پس از تست پزشکی مشخص خواهد شد.

شرط شماره 10 سابق برای استقلالی ها

با توجه به خواسته منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال،مسئولان باشگاه درصدد هستند تا زمینه جذب سجاد شهباززاده مهاج سابق این تیم را برای حضور در نیم فصل دوم فراهم کنند .

این طور که شواهد نشان می دهد شهباززاده در تصمیم نهایی خود در این خصوص اعلام کرده در صورتی که سرمربی تیم فعلی اش در بازی‌های بعدی از او در ترکیب اصلی استفاده نکند از این تیم جدا خواهد شد و به پیشنهاد استقلال جواب مثبت می‌دهد .اما از طرفی اگر سرمربی تیم آنالیا اسپور از حضور سجاد در ترکیب خود بهره ببرد این بازیکن نیز ترجیح می دهد در تیم فعلی خود ماندگار شود .

البته نکته قابل توجه این است که استقلال در صورت جذب شهباززاده مجبور است برای دریافت رضایت نامه این بازیکن هزینه زیادی را به باشگاه ترکیه ای بدهد که این مسئله هم موضوع جذب سجاد را مبهم می کند مگر اینکه شهباززاده برای حضور در استقلال با مسئولان تیم ترکیه ای به توافق برسد و خودش مشکل فسخ را حل کند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار