ارومیه؛

اهدای کمک هزینه خریدجهیزیه به30نوعروس

طی مراسمی به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت به 30 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سلماس کمک هزینه خرید جهیزیه اهداء شد.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در این مراسم که در محل فرمانداری سلماس برگزار شد مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سلماس با بیان اینکه ازدواج یک پیمان مقدس و نخستین سنگ بنای تشکیل خانواده است گفت: یکی از سرفصل های کمیته امداد حمایت از ازدواج جوانان تحت پوشش است که در این راستا با اهتمام مسئولین کمیته امداد هر ساله بخشی از هزینه ازدواج آنها تأمین می شود.

اروج نیکخوی بیان داشت: امروز مبلغ 600 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه از محل اعتبارات کمیته امداد و خیرین تحویل 30 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سلماس شد.

وی با بیان این که طی سال گذشته 120 سری کمک هزینه خرید جهیزیه به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سلماس پرداخت شده است خاطرنشان کرد: طی شش ماهه امسال نیز 73 سری کمک هزینه خرید جهیزیه به ارزش یک میلیارد و 460 میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: 67 نوعروس نیز در حال گذراندن دوره های آموزشی و مشاوره ای هستند که پس از اتمام این دوره ها نیز مبلغ 1میلیاردو 340 میلیون ریال جهیزیه تا پایان سالجاری به این نوعروسان اهداء می شود.

تمامی نوعروسان تحت حمایت این نهاد علاوه بر دریافت جهیزیه با گذراندن دوره های آموزشی و مشاوره ای با مهارت های مورد نیاز برای داشتن زندگی سالمتر آشنا می شوند.

هشت هزار و 330 نفر در قالب سه هزار و 100 خانوار در شهرستان سلماس تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار