وزیر بهداشت:

11 هزار میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم

وزیر بهداشت در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که11 هزار میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم گفت: این موضوع سبب شده نتوانیم دستمزد پزشکان را به‌موقع پرداخت کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ قاضی‌زاده هاشمی،وزیربهداشت،درمان وآموزش پزشکی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی ضمن ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به ایشان باتوجه به این که از آذر‌ سال گذشته در برخی مناطق مرزی،دستمزد پزشکان پرداخت نشده این درحالی است که ۱۱ میلیارد تومان از بیمه طلبکاریم و همین میزان هم بدهکاریم و این موضوع سبب شده نتوانیم دستمزد پزشکان را به‌موقع پرداخت کنیم.

وی افزود: در شهر قم بااینکه باید حداقل 2500 تخت بیمارستانی داشته باشیم در حال حاضر حدود 1200 تخت بیمارستانی وجود دارد.

وزیربهداشت ابراز خرسندی کرد:در دولت یازدهم حداقل 800 تخت بیمارستانی تحویل مردم می‌شود و نزدیک به 350 تخت بیمارستانی را با کمک خیران می‌سازیم و همچنین در مسجد مقدس جمکران نیز بیمارستانی ساخته می‌شود که در صورت ساخته‌شدن آن ظرفیت خوبی در استان شکل می‌گیرد.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: بخش‌هایی مانند سلامت جزء بخش‌های هزینه‌ای است و خود رئیس‌جمهور اهتمام ویژه‌ای دارد و دولت معتقد است که مشمولیت یارانه در بخش طرح تحول نظام سلامت است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید در قم بیمارستان ویژه بانوان ساخته شود که پرسنل آن خانم باشند و در صورت موافقت بیمارستان مسجد مقدس جمکران را ویژه بانوان قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار