کرمانشاه؛

تجليل از پيشكسوتان دفاع مقدس

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جنگ نرم امروز پیچیده تر از جنگ سخت دوران دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت السلام و المسلمين سيدعلی آل هاشم گفت: تجليل از پيشكسوتان دفاع مقدس و رزمندگان تجليل از مردانگي، مروت و ايثارگری است.

وي با بيان اينكه ما در قبال رزمندگان، پيشكسوتان و شهدا مسووليت داريم و بايد آنان را ارج نهيم، گفت: بايد فرهنگ ايثارگری و شهادت را حفظ كنيم و روحیه غیرت ملی و وطن پرستی را در بین عموم جامعه به ویژه جوانان ترویج دهیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز جنگ نظامی نداريم، اما دشمن جنگی پيچيده تر به عنوان شبيخون فرهنگي را علیه ما آغاز کرده، گفت: جنگ امروز ما به مراتب پیچیده تر و دشوار تر از جنگ نظامی دوران دفاع مقدس است.

آل هاشم تصریح کرد: باید خیلی مواظب باشیم، چراکه دشمن می خواهد از طرق مختلف فرهنگ ما را از بین ببرد. ترویج فساد و فحشا کند، ناامیدی به آینده کشور در بین جوانان راه بیاندازد. مسئولان نظام را تضعیف کند، رکن اصلی نظام یعنی ولایت فقیه را تضعیف کند، بی بندو باری را ترویج دهد و مصرف موارد مخدر را اشاعه دهد.

وی تاکید کرد: همه این موارد از مصادیق تهاجم فرهنگی دشمن است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: باید خیلی مراقبت کنیم که از این جنگ هم مثل جنگ تحمیلی پیروز و سربلند خارج شویم.

آل هاشم با تاکید بر اینکه امروز استکبار جهانی راحت ننشسته است، گفت: در قضیه هسته ای دیدیم که تمام حرفهای اینها دروغ است و این همه مذاکرات انجام شد، اما در آخر پای حرف خود نایستادند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری از همان اول بارها تذکر دادند که اینها قابل اعتماد نیستند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار