بجنورد؛

اعطای 176 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان

176 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان خراسان شمالی اعطا شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، معاون اداری و مالی کمیته امداد خراسان شمالی گفت : بیش از 176 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی از سال 92 تا نیمه نخست امسال به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شده است.

منصور احمدی افزود : سال 92 سه هزار فقره وام به مبلغ 41 میلیارد ریال، سال 93بیش از چهار هزار و600 فقره وام به مبلغ 52میلیارد ریال وسال 94نیز بیش از سه هزار و800 فقره به مبلغ 51میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد : یکی از راهکارهای کمیته امداد خراسان شمالی برای حل مشکلات خانواده‌های تحت حمایت، پرداخت وام کارگشایی است که این وا‌م‌ها به منظور حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و در نهایت خود کفایی آنان پرداخت می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این نیمه نخست سال جاری نیز یک هزار و360 مورد وام کارگشایی با اعتبار بیش از 21 میلیارد ریال به مددجویان اعطا شده است.

احمدی با اشاره اینکه سقف تسهیلات کارگشایی ارایه شده به طور میانگین 15 میلیون ریال است، افزود: کمیته امداد خراسان شمالی در تلاش است با مردمی کردن فعالیت های خود و توجه به توانمندسازی جامعه هدف نهایت خدمت را به نیازمندان ارایه دهد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.