کرمان؛

راه اندازی بازارچه خود اشتغالزایی در شهربابک

با راه‌اندازی بازارچه خوداشتغالزایی شهربابک در عرضه صنایع دستی و محصولات مشاغل خانگی، فرصت اشتغال و کسب درآمد پایدار برای بانوان کارآفرین شهربابکی فراهم می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ شریفی فرماندار شهربابک با تاکید بر تسریع در اتمام و بهره‌برداری این طرح و با اشاره به اینکه دغه دغه اصلی کشور و خانواده ها ایجاد اشتغال و شغل پایدار است ، اظهار داشت: متأسفانه امروزه مشکل اشتغال گریبان گیر خانواده ها شده است در همین راستا با راه‌اندازی بازارچه عرضه صنایع دستی و محصولات مشاغل خانگی ، فرصت اشتغال و کسب درآمد پایدار برای بانوان کار آفرین شهربابکی فراهم می شود.

وی صنایع دستی، فیروزه و مشاغل خانگی را از جمله مواردی دانست که می توانند برای اشتغال بانوان در شهرستان مثمر ثمر باشند.

شریفی تصریح کرد: با توجه به بازدید های صورت گرفته در شهرستان باید با راه اندازی کارگاه های تولیدی و کلاس های آموزشی برای بانوان و راه اندازی بازارچه از تولید به مصرف برای فروش محصولات بانوان اقدام شود.

وی با اشاره به ضرورت حرکت به سمت اقتصاد مردم محور، تشکیل صندوق های خرد بانوان را مثال بارز تحقق اقتصاد مقاومتی در امور بانوان دانست و افزود: با تشکیل صندوق خرد بانوان که تحت نظارت خود آنها خواهد بود، گام مهمی در اشتغالزایی برداشته می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.