قزوین؛

دیدار هیات اقتصادی ایتالیا با استاندار قزوین

هیات اقتصادی ایتالیا در دیدار با استاندار قزوین برای سرمایه گذاری در حوزه تولید پنل و سلولهای خورشیدی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛در این دیدار مریرعامل شرکت دنیکن گفت : نقاط مشترک زیادی بین ایتالیا و ایران وجود دارد و همکاری خوبی با هم خواهیم داشت.


وی افزود :این کار یک شروع در کشور ایران است و سرمایه گذاری در پروژه های دیگری هم انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت دنیکن بیان کرد : برنامه شرکت، ایجاد دو کارخانه در حوزه تولید پنل های خورشیدی و سلول های خورشیدی است که برای تولید هزارمگاوات برق خواهد بود.


فریدون همتی هم در این دیدارگفت : رابطه ایران و ایتالیا یک رابطه رو به جلو و مثبتی است و علاقه داریم با این کشور تعاملات اقتصادی بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: شرکت های اروپایی سرشناس از قبیل هنکل آلمان، نستله سوییس،بل فرانسه در ایران سرمایه گذاری های گسترده ای انجام داده اند و این سرمایه گذاری ها در محیط پسابرجام گسترده تر شده است.

استاندار اضافه کرد : در محیط پسابرجام حدود 500 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان داشتیم که رقم قابل ملاحظه ای است و همچنان ادامه دارد.

همتی در ادامه به حمایت های دولت از سرمایه گذاری های خارجی اشاره و تصریح کرد :امروز قانون،دولت و مردم بر این باور هستند که از سرمایه گذار خارجی حمایت کنند و سرمایه گذاران خارجی زیر چتر قانون و حمایت دولت و مردم قرار دارند.

استاندار تاکید کرد : سرمایه گذاران با تمام قوا تحت حمایت هستند و هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.