اصفهان؛

نمایشگاه خوشنویسی «سرمشق» در نایین افتتاح شد

اولین نمایشگاه خوشنویسی انجمن خوشنویسان نایین با عنوان «سرمشق» در کانون شهید مطهری این شهرستان افتتاح و مورد بازدید عموم قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اولین نمایشگاه خوشنویسی انجمن خوشنویسان با عنوان «سرمشق» صبح امروز با حضور مسئولین در کانون شهید مطهری شهرستان نایین افتتاح شد.
علی اکبر قاسمی ، سرپرست انجمن خوشنویسان نایین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، آشنایی مردم با هنر خوشنویسی و آموزش اصول خوشنویسی برای دانش آموزان را هدف برگزاری نمایشگاه عنوان کرد.
قاسمی افزود : این نمایشگاه با 63 اثر برجسته هنرمندان نایینی برای اولین بار بازگشایی شد.
وی با اشاره به ویژگی های نمایشگاه اظهار کرد: بیشترین آثار این نمایشگاه از استاد علی اکبر قاسمی ، فرهاد قاسمی با خطوط نستعلیق و شکسته که غالباً با قلم درشت نگارش شده است.
سرپرست انجمن خوشنویسان نایین با اشاره به افتتاح نمایشگاه ، اظهار کرد : این نمایشگاه از 28 آذر ماه تا 7دی ماه به مدت 10روز به صورت صبح ها برای بازدید دانش آموزی و عصرها برای بازدید عموم از ساعت 15 الی 18 به نشانی خیابان مسجد جامع ، کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری برای دایر است.
گفتنی است این نمایشگاه توسط انجمن خوشنویسان نایین وبا همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش شهرستان نایین افتتاح شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.