اهواز؛

آغاز عملیات اجرایی احداث کلانتری ۱۹در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول گفت: راه اندازی یک کلانتری در دو منطقه حاشیه ای و پرجمعیت دزفول (کوی ولی آباد و مدرس ) که تا پیش از این فاقد چنین مکانی بودند ضروری به نظر می رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سرهنگ علی الهامی ،فرمانده انتظامی دزفول اظهار کرد: در همین راستا با پیگیری های مکرر به عمل آمده از سوی نیروی انتظامی دزفول و مساعدت و همراهی شهرداری، شورای اسلامی شهر، نماینده دزفول در مجلس، امام جمعه، فرمانداری و شورای تامین، ساختمان نیمه کاره بازارچه معلم شهرداری واقع در بلوار معلم برای احداث کلانتری مذکور در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی مساحت زمین این کلانتری را ۵۷۰ متر مربع برشمرد و گفت: احداث کلانتری آرزوی دیرینه مردم مناطق ولی آباد و مدرس دزفول بود که خوشبختانه این مطالبه با همکاری مسئولان و همت نیروی انتظامی محقق شد.

سرهنگ الهامی بیان داشت: زمین واگذار شده که در واقع یک ساختمان نیمه کاره بود اکنون با تلاش عوامل نیروی انتظامی و اهالی دو منطقه ولی آباد و مدرس در حال احداث است که همراهی این مردم با پلیس و مشارکت شبانه روزی آنها برای راه اندازی هر چه زودتر این مکان جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه کمتر از یک هفته از آغاز عملیات تکمیل ساختمان و راه اندازی این کلانتری گذشته، گفت: پیش بینی می شود با وجود این مشارکت فعال اهالی دو منطقه مذکور در آینده بسیار نزدیک شاهد افتتاح رسمی کلانتری ۱۹ دزفول ویژه مناطق کوی آیت الله طالقانی و مدرس باشیم.

سرهنگ الهامی تاکید کرد: با راه اندازی این کلانتری، نیروی انتظامی همانند گذشته با تلاش شبانه روزی خدمات خوبی را به مردم این مناطق در راستای تامین امنیت پایدار آنها انجام خواهد داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.