معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد؛

از برگزار نشدن آزمون مستقل ارشد و دکتری اصلا ناراحت نیستیم

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد گفت: از اینکه کنکور مستقل برگزار نمی کنیم اصلا ناراحت نیستیم.

از برگزار نشدن آزمون مستقل ارشد و دکتری اصلا ناراحت نیستیمبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهنمای رودپشتی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر واحد تهران جنوب درباره برگزاری آزمون مشترک با دانشگاههای سراسری عنوان کرد: دانشگاه آزاد از جمله دانشگاههایی است که همواره به قانون تمکین کرده و هرگز مخالف قانون عمل نکرده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد دارای هیات امنا است و آن هم وجاهت قانونی دارد، افزود: طبق رای دادگاه. این دانشگاه تصمیم گرفت برای برگزاری آزمون مستقل مطابق همیشه انتشار دفترچه و ثبت نام را آغاز کند و بدون شک بعد از ابطال رای این کار برای برگزاری آزمون جدا متوقف شد.

رهنمای رودپشتی اظهار داشت: ما از این رویداد اصلا ناراحت نیستیم و اتفاقا این ماجرای خوبی است که دیگر بهانه دست افراد مختلف نمی دهد که دانشگاه آزاد خود آزمون گرفته و خود پذیرش می کند.

به گفته وی، هرچند این رویداد جلوی بهانه ها و نگاههای بد به دانشگاه را میگیرد اما باعث می شود که داوطبان جز کنکور سراسری فرصت دیگری را برای پذیرفته شدن در دانشگاه نداشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان گفت: دانشگاه آزاد قانون را تمکین کرده و می کند اما با این حال هرکجا نقدی باشد ارائه می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار