مهاباد؛

راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی کلینیک بیمارستان مهاباد

سیستم نوبت دهی تلفنی کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد از اول دی ماه راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مهاباد گفت: سیستم نوبت دهی تلفنی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان با هدف سهولت دسترسی ورفاه عموم مردم و درراستای تکریم ارباب رجوع وارج نهادن به حقوق شهروندان وکاهش بار ترافیکی از اول دی ماه راه اندازی خواهد شد.

سامرند مرزنگ افزود: در سیستم جدید مراجعین از طریق سیستم گویای تلفنی به صورت 24 ساعته می توانند اقدام به نوبت گرفتن کنند.

وی اضافه کرد: در این سیستم افراد ابتدا باید شماره موبایل و سپس کد ملی خود را وارد کرده و درمانگاه مورد نظرشان را انتخاب کنند سپس از طریق ارسال پیامک توسط سیستم نوبت دهی به شماره موبایل بیمار روز، ساعت ، پزشک موردنظر و کد رهگیری به آنها اطلاع داده می شود.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهاباد تصریح کرد: بیمار می بایست در روز و ساعت تعیین شده با در دست داشتن کد رهگیری به پذیرش درمانگاه بیمارستان مراجعه و نوبت خود را اخذ کند و در صورت عدم مراجعه نوبت مراجعین لغو خواهد شد.

مرزنگ ادامه داد: دلیل بسیاری از نارضایتی های مراجعه کنندگان، سیستم نوبت دهی بیمارستان بود که با ایجاد این سیستم، مشکلات بیماران مرتفع و در وقت و زمان مراجعین و بیماران صرفه جویی شده و بیماران به راحتی می توانند نوبت ویزیت دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.