تبریز؛

افزایش 35 درصدی اعتبارات عمرانی در شهرستان بستان آباد

فرماندار بستان آباد از افزایش 35 درصدی اعتبارات عمرانی این شهرستان در سالجاری نسبت به سال گذشته خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بدرشکوهی در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان بااشاره  به اینکه میزان اعتبارات عمرانی شهرستان در سال 94 از محل اعتبارات تملک دارایی و ماده 180در مجموع حدود 148میلیارد ریال بود گفت: این میزان در سال 95 باافزایش 35 درصدی به بیش از 217میلیارد ریال رسیده است.

وی درادامه تکمیل پروژه های نیمه تمام را اولویت اصلی در تخصیص این اعتبارات برشمرد وگفت: در گذشته پروژه ها وطرحهای زیادی آغاز شده ولی به دلیل کمبود منابع ویا مشکلات دیگر هنوز به اتمام نرسیده است که تلاش میکنیم با تخصیص به موقع وبرنامه ریزی مناسب بخش عمده ای از آین طرحها را آماده بهره برداری کنیم.

 فرماندار بستان آباد همچنین گفت: برخی پروژه ها هم به بهره برداری رسیده اما مطالبات پیمانکاران هنوز پرداخت نشده که حل این مشکل نیز در دستور کار قرارخواهد گرفت.

 رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان در ادامه با اشاره به اینکه بودجه عمرانی شهرستان بامحوریت رفع مشکلات مناطق محروم هزینه خواهد شد گفت: بهسازی و آسفالت راههای روستائی، حل مشکل آب شرب در روستاها و افزایش خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم وروستایی از اولویت های دستگاه اجرایی شهرستان در تخصیص بودجه های عمرانی است.

فرماندار بستان آباد درپایان از تکمیل سالن ورزشی روستای قره بابا- احداث چمن مصنوعی ورزشگاه آزادی شهر بستان آباد و آسفالت راه روستایی خشکناب زادگاه استاد شهریار بعنوان چند طرحی نام برد که با تخصیص به موقع اعتبارات تا پایان فصل کاری 95 آماده بهره برداری خواهند شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خشکنابی
۲۱:۰۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۶
سلام. نظر ما چه شد؟
Iran (Islamic Republic of)
خشکناب
۱۵:۰۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
با سلام و تشکر
سال 95 تموم شده خبری از اسفالت نیست. انشالله پیگیری کنید سال 96 آسفالت بشه. یاحق. بخدا با این اسفالت مسیر راه چندین روستای دیگه هم چون مشترکه، کمی تا قسمتی اسفالت خواهد شد. موجب اسفالت کامل راه روستاهای داش آتان قزلجه امامیه خواهد شد. و نصف مسیرهای روستاهای قره بابا گجین ملامحمود هم ازین راه بهرمند خواهد گردید. حیدربابا گلوجه شنگل آباد پیرلوجه نارین آباد زرین قبا هم ازین مسیر میتوانند رفت و امد کنند- چون نسبت به را قبلیشان مسیر کوتاهتری است. در واقع نصف دهستان عباس شرقی ازین جاده بهرمند میشوند انشالله . ما کلی اهالی این روستاها دعاگو و متشکر خواهیم بود همیشه تاریخ.