زنجان،

کیفیت آموزشی در مسیر کلاس های درس استان

راهبران آموزشی با بازدیدهای هدفمند، نیازسنجی و برنامه سازی جهت اجرای کارگاه های آموزشی دریک محیط صمیمی، کیفیت وارد کلاس ها نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ شمس رییس اداره دوره دوم آموزش ابتدایی استان زنجان از گردهمایی در مورد ارزیابی عملکرد استان ها ازسوی معاونت آموزش ابتدایی وزارت و جایگاه استان زنجان درکشور، به تبیین برنامه های اداره آموزش ابتدایی پرداخت و انتظارات اداره آموزش ابتدایی را از راهبران آموزشی در قالب گزارشات تنظیمی اعلام کرد.
وی افزود: مهمترین وظیفه کارشناس در بررسی برنامه تدبیر مدارس این است که ابتدا برنامه سالانه مدرسه را مطالعه شود.
شمس خاطرنشان کرد: اگر بین این 3 گزینه (نمره داده شده به شاخص، وضع موجود همان شاخص و وضع مورد انتظار همان شاخص در برنامه سالانه) هارمونی و منطق وجود داشت یعنی آن شاخص مناسب ارزش گذاری شده است در غیر این صورت کارشناس در همان قسمت عملیات و در همان پنجره، یادداشت و بازخوردی را به مدیر ارائه می دهد.
گفتنی است راهبران آموزشی در صورتی که اختلاف نظر در نمره وارد شده با وضع موجود و وضع مورد انتظار در برنامه سالانه بین کارشناس و مدیر مدرسه خیلی معنا دار و زیاد نبود به نظر مدیر مدرسه احترام گذاشته و همان نمره را قبول نمایند ولی در جایی که این اختلاف خیلی فاحش بود حتما نسبت به ارائه بازخورد و درخواست تغییر نمره اقدام نمایند.
 
انتهای پیام/ ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.