زابل؛

آغاز ثبت نام دوره های آموزش عمومی و تخصصی در جهاد دانشگاهی زابل

ثبت نام دوره های آموزش عمومی و تخصصی در مرکز کوتاه مدت جهاد دانشگاهی زابل آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،مدیرجهاددانشگاهی شهرستان زابل گفت: جهاددانشگاهی با هدف ارتقاء و بهبود در کیفیت آموزشهای عمومی و تخصصی در شهرستان زابل اقدام به راه اندازی مرکزآموزش تخصصی کوتاه مدت کرده است. 

مهدی کشته گر با بیان این مطلب که تمام تلاش ما و مجموعه همکاران در این مرکز براین است تا در زمینه برگزاری دوره های عمومی و یا تخصصی، بهترین کیفیت خدمات آموزشی به افراد ارائه شود، افزود: در حال حاضر تبلیغات در خصوص ده عنوان دوره، آغاز شده و متقاضیان شرکت در دوره های عمومی و تخصصی اقشارمختلف مردم، دانشجویان، دانشگاهیان وکانون بسیج سازمان نظام مهندسی عمران می باشند. 

وی ادامه داد: یکی از اقدامات خوبی که با توجه به محرومیت منطقه سیستان انجام شد و خوشبختانه با نظر مساعد رئیس جهاددانشگاهی واحد سیستان و بلوچستان، به مرحله اجرا در آمده بحث تخفیف شهریه ایست که بدین منظور برای خانواده شهدا، مددجویان کمیته امدادامام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، دانشجویان دانشگاههای منطقه سیستان، کارکنان و اعضای هیأت علمی، نیروهای نظامی و انتظامی و فرهنگیان در نظر گرفته شده است.  

وی اضافه کرد: متقاضیان شرکت در دوره های عمومی و تخصصی می توانند برای ثبت نام در این دوره ها که شامل: آموزش مقدماتی تکنیسین داروخانه، اتوکد دوبعدی و سه بعدی، ETABS، طراحی انیمیشن، عکاسی دیجیتال، ICDL، آموزش مقاوم سازی سازه های ساختمانی و ... می باشد به آدرس خیابان شهیدمطهری، نبش مطهری 26 مراجعه  و یا با شماره تلفن 05432228131 تماس حاصل نمایند. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مژگان میرزاده
۰۰:۰۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام مدرکم دیپلم کامپیوتر و 27 سالم وچند سال دنبال کار مدرکم
که موفق نمی .......
پارتی آشنا ..ندارم
آخرین اخبار