پرده برداری از خروجی های استقلال در نیم فصل

جدایی 4 بازیکن تیم فوتبال استقلال از این تیم تقریبا قطعی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال در انتظار لیست خریدی هستند که علیرضا منصوریان باید ظرف روزهای آینده در اختیار آنها بگذارد. 
سرمربی آبی پوشان طی روزهای اخیر جلساتی را با مشاوران و دستیاران خود داشته است و لیست او آماده شده و به زودی به دست مدیران استقلال می رسد  اما در عین حال استقلالی ها لیستی متشکل از بازیکنان خروجی خود خواهند داشت. 
براساس لیست استقلال جدایی 4 بازیکن به نام امین حاج محمدی، آرش افشین، میثم مجیدی و میعاد یزدانی قطعی است. البته در این میان اگر استقلالی ها نتوانند مهاجمان مورد نظر خود را جذب کنند این احتمال ضعیف وجود دارد که آرش افشین ماندگار شود.
باشگاه استقلال امیدوار است بتواند سجاد شهباززاده را بار دیگر به این تیم برگردانند اما براساس آخرین مذاکرات این بازیکن هنوز نتوانسته مشکل رضایتنامه اش را با باشگاه آلانیا اسپور ترکیه رفع کند و به همین دلیل نمی توان او را به استقلال فعلا نزدیک دانست.
منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۵
واقعا منصوریان . طبل تو خالیه هیچی از مربی گری نمیدونه
Iran (Islamic Republic of)
تاج 4
۱۱:۳۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۵
استقلال باشگاه بزرگیه که هر بازیکنی لیاقت حضور تو این باشگاهو نداره. .......ایشالا سجاد برگرده چشم بدخواهامون کورررررررررررررایشالا 4444
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۵
تو بازی آخر انصافا خوب بود و با انگیزه. حیفه از دستش بدیم. روزای سختی پیشه رو هست. لیگ و حذفی و آسیا .به همچین بازیکنایی نیاز پیدا می کنیم. بمونه بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۰۸:۳۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۵
واقعااین همه پول بیت المال حیف ومیل میکنن،خب همین ارش افشین چنددقیقه برای استقلال بازی کردکه حالا گذاشتن تولیست خروجی
Iran (Islamic Republic of)
يک خوزستاني
۱۷:۰۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۵
لياقت ارش افشين رو نداره، بي لياقتا، اميدوارم ارش از اين تيم جدا بشه و بياد همين خوزستان خودمون و اقاي گل بشه تا حال اين مافياي فوتبال گرفته بشه، برن منت همون شهبازاده رو بکشن که هي ناز کنه و محل بهشون نزاره.
آخرین اخبار