به‌روز، مجله‌ای هفتگی برای مرور دنیای فناوری به زبان ساده

مرور اخبار فناوري به‌صورت هفتگی و آشنایی با ابزار جدید، وظیفه‌ای است که مجموعه به‌روز طی چند سال برنامه از عهده آن برآمده است.

بهبه‌روز، مجله‌ای هفتگی برای مرور دنیای فناوری به زبان ساده گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دنیای فناوری اتفاقات بسیار زیادی روی خواهد داد. مرور این اخبار به‌صورت هفتگی و آشنایی با ابزار جدید، وظیفه‌ای است که مجموعه به‌روز طی چند سال برنامه از عهده آن برآمده است. 
 
جوانان علاقه‌مند به فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند از بخش‌های مختلف برنامه شامل رایانه (سخت‌افزار و نرم‌افزار)، تلفن همراه، معرفی سایت و نرم افزارهای کاربردی، صوتی و تصویری، شبکه‌های رایانه‌ای، معرفی و بررسی بازی‌های رایانه‌ای، اخبار و تازه‌های فناوری و بررسی تخصصی گجت های دیجیتالی ) و همچنین گفت‌وگو با فعالان صنعت IT و سازندگان و گسترش‌دهندگان نرم‌افزارها استفاده کنند.
 
ساختار برنامه به‌صورت مجله‌ هفتگی برنامه‌ریزی‌شده است. با 5 تا 7 موضوع در حوزه‌های مختلف، که مدت هر آیتم 3 الی 10 دقیقه. ریتم برنامه تند و بسته به نوع مطالب به‌صورت نریشنی، گفتگو با کارشناس، پلاتو یا انیمیشن تولید می‌شود.
 
در این برنامه سعی شده است تا به‌صورت هفتگی یک مرور بسیار کامل بر روی اخبار دنیای فناوری داشته باشند. همچنین در قسمت‌های مختلف سعی شده مخاطبان با فناوری‌های استفاده‌شده در دیگر کشورها هم آشنا شوند. علاوه بر این بد نیست اشاره‌کنیم که استفاده از ابزارهای هوشمند همانند اسمارت فون نیازمند بهره‌گیری درست از اپلیکیشن‌های مختلف است. به همین دلیل در هر برنامه برای اکوسیستم‌های مطرح، اپلیکیشن‌های مناسب و سایت‌های کاربردی هم معرفی می‌گردد تا ارتباط با دنیای هوشمند آی‌تی سریع‌تر صورت بگیرد.
 
برنامه هفتگی «به روز»٬ جمعه‌ها حوالی ساعت 13:30 به مدت 50 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار