اصفهان؛

نقاط ضعف و قوت خط دفاعی حریف را شناخته‌ایم

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: طی هفته گذشته نقاط ضعف و قوت تیم حریف به ویژه در خط دفاع را شناسایی کرده ایم و امیدواریم در بازی فردا به خوبی عمل کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی حسینی  در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تهران اظهار کرد: در مقابل پرسپولیس دیدار بسیار سختی داریم به یاد ندارم  آخرین باخت این تیم چه زمانی بوده به این دلیل که برانکو تیم سازماندهی شده ای را در این فصل تشکیل داده اما امیدوارم بازیکنان لیاقت نشان داده و برای کسب سه امتیاز تلاش کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره خط دفاعی پرسپولیس تهران افزود: پرسپولیس در فشار زمین حریف بسیار خوب عمل کرده اما هر بازی شرایط خودش را دارد و ما راهکارهایی داریم که باید منتظر بازی فردا بمانیم.

وی درباره توصیه به هواداران ذوب آهن خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای من این است که تیم های شهرستانی مقابل تیم های قرمز و آبی میزبان باشند. این فرهنگ در شهرستان جا بیفتد که تیم ها در شهر خودشان میزبان باشند، مردم باید یاد بگیرند تیم خودشان را تشویق کنند و امیدوارم در دیدار فردا هواداران اصفهانی به ورزشگاه آمده و ما را تشویق کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به سوالی درباره قرعه کشی جام باشگاه های آسیا تصریح کرد: دوران بازیگری در آسیا بازی کرده بودم اما واقعیت این است که مسابقات آسیایی بسیار متفاوت شده و تیم ها حرفه ای تر عمل می کنند. سال گذشته از نزدیک اختلاف امکانات را دیدیم و امتیاز برتری دیگری که تیم های آسیایی نسبت به تیم های ما دارند جذب بازیکنان درجه یک خارجی است.

وی ادامه داد: بازی های آسیایی دیگر مانند سابق نیست. رسانه ها و مردم از تیم های ایرانی حمایت کنند و مسابقات آسیایی را با دیدارهای ملی مقایسه نکنند. بازی ایران مقابل امارات دیدار بین بازیکنان ملی است. اما زمانی که ما مقابل العین امارات بازی می کنیم با بازیکنان درجه یک خارجی مواجه هستیم اما امیدواریم و تلاش ما این است که از گروه خود صعود کنیم.

حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه بر روی نقاط ضعف و قوت حمله تیمش و خط دفاع حریف کار کرده و چه میزان کار کرده، بیان کرد:  آنالیزهای خوبی را از تیم حریف داشتیم  و سعی کرده ایم در تمرینات راه های نفوذ را تمرین کنیم امیدواریم این مسائل در دیدار فردا عملیاتی شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.