احمدی: چمن ورزشگاه دستگردی کیفیت مناسبی ندارد

دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت: چمن ورزشگاه محل بازی به علت بارندگی کیفیت مطلوبی نداشت و شانس آوردیم آسیبی به بازیکنان وارد نشد.

رحمان احمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بازی خوبی مقابل سایپا ارائه کردیم. سایپا در نیمه اول موقعیت گلزنی داشت اما ما در نیمه دوم بهتر عمل کرده و گل زدیم. به هر حال با حفظ گل توانستیم بازی را ببریم. 

وی درباره کیفیت چمن ورزشگاه دستگردی بیان کرد: چمن ورزشگاه به علت بارندگی از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود. خدا را شکر آسیبی به بازیکنان در زمین لغزنده وارد نشد و درنهایت این بازی را با برد به پایان رساندیم. 

دروازه بان تیم پیکان درباره عملکرد این تیم در لیگ برتر گفت: تیم ما با هدایت جلالی تاکنون نتایج خوبی کسب کرده و کادرفنی و مسئولان از عملکرد تیم رضایت دارند. 

احمدی درباره عملکرد خودش در درون دروازه پیکان تصریح کرد: کادر فنی تیم باید درباره عملکردم نظر بدهند اما تمام سعی خود را می کنم که برای تیم مثمر ثمر باشم. 

دروازه بان پیکان در پایان درباره بازی بعدی تیمش مقابل فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: تیم فولاد همانند تیم ما شرایط خوبی دارد و به نظرم بازی زیبا و تماشاگر پسندی هفته آینده شاهد خواهید بود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار