شعبانیان: هفته به هفته بهتر می‌شویم/ امیدوارم مصدومیت ابراهیمی جدی نباشد

سرمربی تیم والیبال بانوان بانک سرمایه گفت: تیم ما در شرایط ایده‌آل به سر می‌برد و هفته به هفته هماهنگ‌تر می‌شود.

شعبانیان: هفته به هفته بهتر می‌شویم/ امیدوارم مصدومیت ابراهیمی جدی نباشدمیترا شعبانیان در گفت‌وگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از پیروزی مقابل تیم دانشگاه آزاد گفت: می‌دانستیم که با تیم سرسختی مانند دانشگاه آزاد طرف هستیم، تیمی که بازیکنان ملی‌پوش در اختیار دارد و همیشه جز مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بازیکنان من نمایش خوبی مقابل دانشگاه آزاد داشتند و با آنالیز خوبی که از حریف داشتیم توانستیم در تمام دقایق بازی شرایط را کنترل کنیم.

شعبانیان با اشاره به شکست تیمش در ست دوم دیدار برابر دانشگاه آزاد گفت: اشتباه فردی بازیکنانم منجر شد در ست دوم از تیم دانشگاه ازاد عقب بیافتیم. با این حال ما توانستیم اختلاف پوئن ایجاد شده را کاهش دهیم و با نتیجه 28 بر 26 بازنده باشیم. این موضوع نشان از هماهنگی و همدلی شاگردانم دارد.

سرمربی تیم والیبال بانوان بانک سرمایه درباره آسیب دیدگی نیلوفر ابراهیمی، سرعتی‌زن تیمش گفت: متاسفانه وی از ناحیه زانو آسیب دید و ما مجبور شدیم اور ا که جز ترکیب اصلی تیم بود از بازی خارج کنیم. با این حال بازیکن جایگزین او توانست نمایش قابل قبولی داشته باشد تا عدم حضور ابراهیمی به تیم ضربه نزند.

شعبانیان خاطرنشان کرد: هنوز نمی دانیم وضعیت زانوی ابراهیمی تا چه حد جدی است، اما امیدوارم با نظر پزشک تیم این آسیب دیدگی چندان جدی نباشد و این بازیکن بتواند به ترکیب تیم ما بازگردد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار