اردبیل؛

طرح توسعه شهرستان گرمی با ایجاد زیرساخت آغاز می‌شود

فرماندار شهرستان گرمی گفت: طرح توسعه شهر به سمت شهرک ولیعصر‌(عج) با ایجاد زیرساخت‌های لازم عملیاتی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم امامی افزود: توسعه شهر گرمی با توجه به شرایط مناسب و نبود محدود پیشرفت فیزیکی در شهرک ولیعصر‌ (عج) تعریف شده است.

وی با بیان اینکه وجود دریاچه گیلارلو و گستردگی همواری از مزایای این منطقه است، تصریح کرد: عملیات چهار بانده کردن 5 کیلومتر از دریاچه گیلارلو تا ورودی شهر مطالعه و در سال 96 با اختصاص ردیف اعتباری اجرائی خواهد شد.

فرماندار شهرستان گرمی بیان داشت: سعی می‌شود این طرح از محل اعتبارات ملی عملیاتی شود و در غیر این صورت از محل اعتبارات شهرستانی اجرائی خواهد شد.

امامی بر لزوم جمع‌بندی طرح جامع توسعه تا پایان هفته بعد تأکید کرد و گفت: کمیته ویژه بررسی طرح متشکل از ادارات منابع طبیعی، شهرداری، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و مهندسین مشاور تشکیل شد.

وی افزود: ادارات گاز، آب و فاضلاب، برق و مخابرات برای تأمین زیرساخت‌های لازم شهرک ولیعصر‌ (عج) در سال آتی برنامه‌ریزی کنند.

وی بر لزوم بررسی علمی و عملی طرح توسعه شهر گرمی تأکید کرد و گفت: با اتمام مطالعات اولیه از ظرفیت استانداری و نماینده مردم گرمی برای اخذ اعتبارات ملی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، آغاز ، طرح ، توسعه ، گرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار