شورای نگهبان در بیانیه‌ای؛

پیروزی‌های حلب و موصل ثمره مقاومت مردم مظلوم سوریه و عراق است

شورای نگهبان، طی بیانیه‌ای پیروزی‌های اخیر نیروهای مقاومت اسلامی به ویژه در حلب و موصل را تبریک گفت.

پیروزی‌های حلب و موصل ثمره مقاومت مردم مظلوم سوریه و عراق است
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان شورای نگهبان، طی بیانیه‌ای پیروزی‌های اخیر نیروهای مقاومت اسلامی به ویژه در حلب و موصل را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است:

در ایام هفته وحدت و فرخنده سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، خبرهای خوش پیروزی‌های مکرر فرزندان برومند مقاومت اسلامی در عراق و سوریه و آزادی کامل شهر حلب بر شادمانی امت اسلامی افزود.

در بخش دگر آمده است: بی شک این پیروزی‌های اخیر ثمره شکیبائی و مقاومت مردم مظلوم سوریه و عراق و نیز مجاهدت‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دلیر مقاومت اسلامی است که از مال و جان خود گذشته و برای پاسداری از حریم آل الله، به جهاد با جاهلان تکفیری و وابسته به شیطان بزرگ، شتافتند.

بیانیه شورای نگهبان خاطرنشان کرد: این پیروزی ها یکبار دیگر نشان داد، «مقاومت» با اتکال به امدادهای الهی، حتی در برابر گروههای تا بن دندان مسلح وابسته به تمام قدرتهای استکباری و استعماری، توان اثبات توانمندی خود را دارد.

این بیانیه افزود: این توفیق باشکوه، می تواند سرمشقی برای دولتمردان و سیاستمداران امت اسلامی باشد تا بیش از گذشته با استمداد از خداوند قادر متعال، رویکرد مقاومت و عزت را مبنای راهبردهای خود در عرصه های مختلف قرار دهند.

اعضای شورای نگهبان در این بیانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز مقاومت و آرزوی علو درجات برای آنها، این پیروزی‌ها را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم مسلمان و آزادی‌خواهان به ویژه مردم ستمدیده سوریه و عراق، تبریک گفته و ریشه‌کن شدن استکبار جهانی و نیروهای جاهل تکفیری را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار