اردبیل؛

آغاز عملیات برفروبی و نمک پاشی در پی بارش برف سنگین در اردبیل

با آغاز بارش برف سنگین در اردبیل، نیروهای خدماتی شهرداری اردبیل اقدام به برفروبی و نمک پاشی معابر سطح شهر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شهردار اردبیل افزود: تمامی نیروهای ستاد برف روبی، از روز گذشته در حال آماده باش با تجهیزات کامل برای انجام مأموریت ها بودند که از اولین ساعات آغاز بارش برف اقدامات خود را آغاز کرده اند.

لطف اللهیان بابیان اینکه بازگشایی پلها و میادین که جزو معابر شیب دار و پرخطر هستند و با بارش برف امکان یخ زدگی و لغزندگی در این معابر وجود دارد در اولویت کاری ما هستند افزود: از اولين ساعات بارش زمستاني در مرحله اول كليه شريانات اصلی و فرعی برف روبی می گردد و در مرحله دوم نيز با نمک پاشی كليه معابر در برابر يخ بندان ايمن می شود تا عبور و مرور به سهولت انجام پذيرد.

وی در خصوص جزئیات عملیات زمستانی گفت: اکیپ ماشین آلات سازمان های خدمات رسان شهرداری اردبیل به تعداد 15گريدر بخش خصوصی و امانی، 10 دستگاه تيغه برف روب، 16 دستگاه ایسوزو نمک پاش، یک دستگاه نمک پاش مکانیزه، 10 دستگاه لودر و مينی لودر و 10 دستگاه خاور با آماده باش کامل همزمان با بارش برف اقدام به برف روبی و رفع مشکلات ناشی از برف نمودند.

وی همچنین از عموم همشهریان خواست تا از پارک کردن خودرو در حاشیه خیابان ها و ریختن برف در معابر و کوچه ها خودداری و با نیروهای خدماتی شهرداری همکاری نمایند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، آغاز ، عملیات ، برفروبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جوادی
۰۲:۳۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
با عرض سلام خسته نباشید خدمت راه شهر سازی استان اردبیل ما مکانیک نمک پاشی و برف روب هستیم و همه استانها میریم اگر دستگاهتان خدا نکرده ایرادی داشته باشه ما با کم ترین هزینه انجام میدیم