ادامه نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال؛

حضور وزیر ورزش و جوانان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

در ادامه نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که عصر امروز آغاز شده بود، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز حضور پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج - رئیس فدراسیون در ابتدا گفت: از وزیر ورزش و جوانان به خاطر اینکه وقت گذاشته و هیات رئیسه را به حضور پذیرفتید تشکر و قدردانی می کنم.

وی در ادامه ضمن معرفی اعضای هیات رئیسه گفت: هیات رئیسه حاضر حدود چند سال است که در کنار هم فعالیت می کنند و یکی از دلایل اینکه فوتبال توانسته با موفقیت های خود دل مردم را شاد کند به ثبات مدیریت و همبستگی بین اعضا ارتباط نزدیک دارد.

مهدی تاج در ادامه تاکید کرد: همه ما نگاه بوجود آمده و ارامش حاکم بر ورزش کشور را به فال نیک می گیریم و با توجه به نگاه ویژه شما به ورزش امیدوار به موفقیت های آن و بویژه فوتبال خواهیم بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های فدراسیون گفت: در حال حاضر فدراسیون فوتبال ایران با وجود مشکلات مالی و کمبودهای موجود توانسته در آسیا نتایج بسیار خوبی بدست بیاورد و باوجودیکه کشورهای بزرگ آسیا که برای فوتبال هزینه های زیادی هم می کنند، در همه رشته ها از جمله فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بعد از ایران قرار دارند.
 تیم های ما همه در فوتبال و فوتسال و فوتبال آسیا در جایگاه اول  قرار دارند و ما در تلاش هستیم تا شرایط بهتر و افتخارات بیشتری برای کشور کسب کنیم. 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر بانوان ایران هم توانسته اند در عرصه فوتبال و فوتسال رشد بسیاری داشته باشند و هم اکنون در فوتسال بانوان هم تیم نخست آسیا هستیم که افتخاری برای کشور به شمار می رود.

رئیس فدراسیون در پایان گزارشی از سایر فعالیت ها و دغدغه های مسئولان فدراسیون و فوتبال کشور ارائه کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار