گیلان؛

رسانه و پليس در يک جبهه

رسانه و پليس هر دو در يک جبهه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مديركل صدا و سيمای مركز گيلان در ديدار با فرمانده انتظامی استان با اشاره به اينكه پليس و رسانه ملی هميشه پشتيبان همديگر بودند، گفت: پليس و رسانه هر دو در يک جبهه فعاليت می كنند.

حسن ظهيری با اشاره به نقش موثر رسانه ها در كاهش دغدغه های جامعه افزود: پليس هميشه پشتيبان رسانه‌ها بوده است. 

وی خاطرنشان کرد: صدا و سيما بهترين روش برای مقابله با آسيب های اجتماعی را فرهنگ سازی و فعاليت مستمر در اين عرصه می داند.

مديركل صدا و سيمای مركز گيلان با تاكيد بر اينكه همه ما پيروان ولايت هستيم، یادآور شد: صداوسيما با هدف بازخورد مثبت در آينده، اقدامات فرهنگی خود را انجام می دهد.

اين مسئول با تصريح بر اينكه ابعاد جهاد فرهنگی و روش های مقابله با آسیب های اجتماعی بايد مورد بررسی های دقيق قرار بگيرد، ادامه داد: فعاليت های مسئولان فرهنگی در اين عرصه بايد طبق ضوابط دقيق و متقن باشد.

ظهيری با اشاره به اينكه همكاری پليس و صدا و سيما تاثير به سزایی در ارتقاء فرهنگ جامعه و امنيت اجتماع دارد، از آمادگی صدا و سيما برای تشكيل استوديو پليس گيلان خبر داد و خاطرنشان كرد: پيام های پليس اگر با هنر آميخته شوند، تاثيرهای عميق تری خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان گيلان نیز گفت: ارتقاء ارزش های فرهنگی هدف مشترک پليس و رسانه است.

سردار محمدرضا ميرحيدری با بيان اينكه صدا و سيما به عنوان يک دستگاه ارزشی در حال جهاد فرهنگی است، گفت: صدا و سيما فرهنگ انقلاب را توسعه داده است.

وی با تاكيد بر اينكه صدا و سيمای مركز استان گيلان حركت های جهادی مناسبی در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی انجام داده است، افزود: ارتقاء ارزش های فرهنگی هدف مشترک رسانه و پليس است.

فرمانده انتظامی استان گيلان گفت: همراهی صدا و سيما با پليس گيلان مايه پيشرفت و تاثير گزاری در اقدامات خواهد بود.

ميرحيدری با اشاره به اينكه حركت در راه مبارزه با مسايل ضدفرهنگی تكليف ما است، خاطرنشان كرد: فعاليت های فرهنگی امروز بايد پشتوانه نسل آينده است.

وی با تاكيد بر اينكه آگاه سازی جامعه تاثير بالايی در كاهش جرائم دارد، گفت: بسياری از جرائم به وجود آمده به دليل سطح پايين آگاهی بزه ديدگان است.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.