پراهیچ: آی دی کارتم در گرو هتل است/پرسپولیسی شدنم به باشگاه مربوط است

مدافع کروات تیم فوتبال نفت تهران گفت: مسئولان باشگاه نفت نسبت به قول های خود بی تفاوتند و باعث شدند تا آی دی کارت من را در هتل گرو بگیرند.

پراهیچ: آی دی کارتم به دلیل بدقولی مسئولان نفت در گروه هتل استایگور پراهیچ در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر بازیکن نفت هستم اما برای حل مشکلات مالی خود منتظر مسئولان باشگاه مانده ام. متاسفانه با وجود این که از لحاظ فنی وضعیت خوبی در نفت دارم اما از لحاظ مالی با مشکلاتی مواجه هستم.

وی افزود: حدود سه ماه است که از نفت پولی نگرفته ام و این موضوع سبب شده تمرکز چندانی نداشته باشم و در بازی آخر نفت به همین دلیل آسیب دیدم و نمی توانم تیمم را مقابل صبا همراهی کنم.

پراهیچ با اشاره به این که اکنون در تهران منزلی برای اقامت ندارد، گفت: مسئولان باشگاه نتوانسته اند به تعهدات خود عمل کنند، مشکل منزل و ویزای من همچنان پابرجا است. محل اقامتم در هتل های تهران را بارها تغییر داده ام و آی دی کارتم گرو یکی از هتل های تهران است، اکنون در منزل یکی از دوستان کرواتم اقامت دارد اما خانواده وی به زودی به تهران می آیند و مجبورم آن جا را هم ترک کنم.

مدافع کروات تیم فوتبال نفت تهران در ژایان تصریح کرد: از طریق وکیلم پیگیر رفع مشکلاتم با نفت هستم و امیدوارم مسئولان باشگاه مشکلم را حل کنند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار