قزوین ؛

هشدار استاندار به مدیران شرکت کنتور سازی

استاندار به مدیران شرکت کنتور سازی یک هفته فرصت داد تا معوقه حقوق کارگرانش را مشخص کنند در غیر اینصورت موضوع را به دادگاه ارجاع می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اعلام آمادگی کرد  تا اگر مدیران این کارخانه با سرعت و تامین نقدینگی لازم حقوق معوقه دو شرکت خود را پرداخت کنند ، ضمن بخشودگی جریمه ها  برای پرداخت بدهی هایشان ،  مهلت داده شود .

هشدار استاندار به مدیران شرکت کنتور سازی

همتی اضافه کرد: در غیر این صورت موضوع به دادگاه ارجاع داده می شود تا ضمن سلب مسئولیت از مدیران فعلی  این واحد به اهلش و یک شرکت دولتی واگذار شود.

استاندار با اشاره به پرداخت نشدن حقوق ۴ ماهه کارگران کنتور سازی گفت :  سوء مدیریت  موجب شده تا کارخانه ای که زمانی یکی از واحدهای تولیدی شاخص بود امروز تولیدش متوقف شود و ۳۰۰ کارگر با بحران موجه شوند .

همتی افزود: چندین نوبت با تعویق بدهی مالیاتی، بیمه ای و سایر هزینه ها موافقت کردیم تا این واحد بتواند به چرخه تولید بازگردد اما مدیران آن هیچ تمایلی به تولید ندارند.

استاندار افزود: وقتی ما مدیران بانکها ومدیران دستگاههای اجرایی را در تنگنا گذاشته ایم تا حتی در صورت قوانین دست و پاگیر با تولیدکنندگان همکاری و مساعدت کنند انتظار نداریم برخی سوء استفاده کرده و  در استان بحران کارگری ایجاد کنند.

وی افزود: در روزهای آینده  درباره این شرکت تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.