یوسف‌نژاد در نطق میان دستور:

سازمان برنامه و بودجه به خواست فرهنگیان بازنشسته جامه عمل بپوشاند

عضو کمیسیون شوراها گفت: از سازمان برنامه و بودجه انتظار می‌رود که به خواست بازنشستگان کشور جامه عمل بپوشاند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در نطق میان دستور امروز صحن علنی مجلس ( 24 آذر 95) گفت: از وزارت نیرو انتظار دارم  به خواست مردم مازندران نسبت به انتقال آب دریای مازندران و ایجاد آلودگی‌های ایجاد شده بر اثر این امر توجه جدی داشته باشد.

وی افزود: بارش برف اخیر در استان مازندران گواه این ضعف زیرساختی بود که شبکه گاز در وضعیت جوی خاص و شبه بحرانی حالت پایداری در استان ندارد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: طبق آمارهای رسمی میانگین بیکاری در استان مازندران از میانگین کشوری آن بیشتر است و این مهم بیانگر آن است که علیرغم وجود مواهب طبیعی و زیستی و ظرفیت‌های گردشگری، عملکرد مدیریتی به گونه‌ای است که نتوانسته است موفقیت نسبی را کسب کند.

یوسف‌نژاد خاطرنشان کرد: متأسفانه همچنان موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از جمله فرهنگیان بازنشسته از سوی متولیان امور به اقدام عملی منتج نشده است. از سازمان برنامه و بودجه انتظار می‌رود که با نگاه عدالت محور نسبت به خواست جامعه بازنشستگان کشور و جامعه فرهنگیان بازنشسته جامه عمل بپوشاند.

وی افزود: فقدان طرح آمایش سرزمین در مازندران طی سالهای گذشته موجب شده است تا فرایند تخریب منابع طبیعی و جنگل به عنوان میراث طبیعی و فرهنگی مردم ایران را شاهد باشیم و علیرغم صراحت مقام معظم رهبری این مقوله با کم توجهی متولیان در استان روبرو است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: چرا همچنان پس از تجربه‌های متعدد جهانی، وزارت راه و شهرسازی به این دریافت نرسیده است که در طرح‌های توسعه‌ای شهری که باید محور مردم و ذینفعان باشند و نگاه از بالا به پایین رفتاری مطرود است.

یوسف‌نژاد در پایان با اشاره به سایر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف اعم از مشکلات فرهنگی، راهسازی و غیره از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار