اهواز؛

کشف سلاح جنگی از دو شرور در رامهرمز

دادستان رامهرمزاز دستگیری دو شرور که یکی از آن ها سلاح جنگی به همراه داشت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علیرضا قاسمی‌نژاد دادستان رامهرمزگفت: دو فرد شرور که یکی از آنها حدود 10 سال سابقه حبس داشته و دیگری هم سابقه شرارت‌های مختلفی را دارد، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: یکی از آنها با اسلحه گرم و جنگی اقدام به تهدید و اخاذی از تعدادی از همشهریان کرده بود و فردی بسیار خطرناک است به‌نحوی‌ که بالای درب منزلش سنگر ساخته و خود را آماده درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی کرده بود.

دادستان رامهرمز تصریح کرد: این شخص با دستور مرجع قضایی و هماهنگی با مرجع انتظامی دستگیر شد و در حال حاضر در بازداشت موقت به سر می‌برد و تحقیقات از این فرد شرور برای کشف سلاح‌های جنگی ادامه دارد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا سایر افراد شرور در این شهرستان را شناسایی و برخورد قاطع با آنها داشته باشیم.

قاسمی نژاد تأکید کرد: به‌عنوان مدعی‌العموم و دادستان این شهرستان به‌ هیچ‌ وجه اجازه نخواهم داد کسی امنیت مردم این شهرستان را به خط بیندازد.

این مرجع قضایی یادآور شد: همه اخلال‌گران در نظم و امنیت شهرستان و کسانی که رفتار مخاطره‌آمیز دارند بدانند که با برخورد قاطع و در چارچوب قانون مراجع قضایی و انتظامی مواجه خواهند شد.

دادستان رامهرمز در پایان گفت: توصیه‌ام به مردم این است اگر افرادی را می‌شناسند که باعث اخلال در نظم شهرستان می‌شوند و یا به‌نوعی شرور و یا از اراذل‌ و اوباش هستند، گزارش این‌گونه افراد را به مراجع انتظامی یا به دادسرا اعلام کنند و مطمئن باشند با آنها برخورد قاطعی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.