نام آوران دنیای هنر از انتظامی تا امین‌پور در گالری فردا

همايون شجريان، قيصر امين پور، خسرو شكيبايي، علي نصيريان، عزت الله انتظامي و ... از افرادی هستند که در مجموعه خوشه چین با رنگ و نقش به تصویر کشیده شده‌اند.

نام آوران دنیای هنر از انتظامی تا آغداشلو در گالری فردا
به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گالری فردا از جمعه میزبان نمایشگاهی از آثار نادر بیات می‌شود.
 
در این مجموعه که با عنوان «خوشه چین» به نمایش در می‌آید، بیات سعی داشته تا آثارش را بر مبناي سیری از تاريخ گذشته و باستانی ايران و نيز تطبيق و روال آن به امروز برساند. وی كه پيش از اين چندين نمايشگاه انفرادی موفق بر پا كرده است. اين بار مجموعه‌ای از آثار خود را برای عرضه به گالری فردا آورده است. آثاری که شامل پرتره‌ها و آثار مجموعه خوشه چين كه روايت تصويری از تاريخ ايران هستند.   
 
وی در اين مجموعه آثاری روی ديوار برده است كه روح جستجوگرش در تاريخ و شخصيت‌های مهمی كه در اين وجه از ايرانمان تاثير داشته‌اند را به تصوير بكشد. در بخش ديگر اين نمايشگاه بيات با تكنيك پاستل و با برداشتي ساده چهره هنرمندان و شخصيت‌هاي مهم ايران را به تصوير كشيده . اين بخش از مجموعه را چهره افرادی چون همايون شجريان، حسن كسايی، قيصر امين پور، كمال الملك، خسرو شكيبايی، علی نصيريان، عزت الله انتظامی، نادر بيات، ملك الشعرای بهار، جليل ضياپور، آيدين آغداشلو و ... تشكيل داده است.
 
نمايشگاه خوشه چين از 26 آذرماه تا دوم دی ماه در گالری فردا برپا می شود و علاقه مندان برای ديدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خيابان کريمخان زند، زير پل کريم‌خان، خيابان حسينی، کوچه اعرابی 6، پلاک دو واحد 2 مراجعه کنند.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار