اختلاف بین آرای ثبت‌شده و تعداد رای‌دهندگان در ایالت میشیگان آمریکا

دستگاه‌های رای‌شمار در دیترویت به نسبت رأی‌دهندگان، آرای بیشتری را در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا ثبت کرده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت هیل، «دیترویت نیوز» در گزارشی اعلام کرد دستگاه‌های رای‌شمار در 37 درصد حوزه های شهر دیترویت در ایالت میشیگان به طور مشکوکی آرای زیادی را ثبت کرده اند.

شواهد نشان می دهد در حوزه انتخاباتی شهر وین در ایالت میشیگان نیز تعداد آرای ثبت شده در دستگاه‌های رای‌شمار بیش از تعداد رأی دهندگان بوده است. بی نظمی های انتخاباتی در این ایالت منجر به اعلام درخواست رسیدگی به آنها شد.

دونالد ترامپ در ایالت میشیگان تنها با اختلاف 10704 رأی نسبت به کلینتون، پیروز انتخابات اعلام شد؛ اما تلاش ها برای بازشماری آرای انتخابات در این ایالت با تصمیم دادگاه پایان یافت.

علاوه بر این، منطقه دیترویت در میشیگان یکی از مناطقی است که اجازه بازشماری آرای آن براساس یک قانون ایالتی وجود ندارد. این در حالیست که در دو سوم حوزه های رای‌گیری این ایالت، تعداد آرای ثبت شده با دستگاه‌های رای‌شمار بیش از اندازه زیاد است.

یکی از مقامات محلی در این خصوص اظهار کرد: «همیشه مشکلات کوچکی در حین برگزاری انتخابات به وجود می آید؛ اما ما انتظار چنین اختلافی را در حوزه های دیترویت نداشتیم.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار