شیراز؛

برتری استاندار فارس در حوزه پژوهش

استاندار فارس به عنوان استاندار برگزیده در حوزه علم، پژوهش و فناوری معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمد علی افشانی استاندار فارس در هفدمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و زیر علوم، تحقیقات و فناوری در تهران برگزار شد، به همراه سه استاندار دیگر به عنوان استاندار برگزیده در حوزه علم، پژوهش و فناوری معرفی شد.

سید محمد علی افشانی استاندار فارس گفت: خوشبختانه ظرف سه سال گذشته برای تبدیل ایده های علمی به محصول، تجاری سازی این محصول و اینکه این مهم در اقتصاد و اشتغال جامعه نقش موثر داشته باشد، توجه بیشتری به حوزه علم و فناوری کشور شده است.

افشانی افزود: فارس نیز در این زمینه در کنار استان های دیگر گام های موثری برداشته است و بر اساس شاخص های متعددی که از سوی وزارتخانه های کشور و علوم، تحقیقات و فناوری مورد بررسی قرار گرفت این استان توانست به همراه سه استان دیگر مقام برتر کشور را به دست آورد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل اصلی انتخاب فارس به عنوان استان برتر، ایجاد شرکت های دانش بنیان و حمایت جدی از این نوع شرکت هاست به گونه ای که در یک سال گذشته 52 شرکت دانش بنیان توانستند تاییدیه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را کسب کنند.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.