سلگی: مدرس فدراسیون جهانی به ایران می آید

دبیر کمیته آموزش فدراسیون دوچرخه سواری گفت:همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا تریال دوره داوری این رشته را با حضور مدرس فدراسیون جهانی برگزار می کنیم.

 محسن سلگی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص میزبانی رقابت های قهرمانی آسیا رشته تریال و برنامه هایی که در این رویداد مهم در نظر گرفته اند،اظهار کرد: همزمان با برگزاری مسابقه قهرمانی آسیا تریال به میزبانی ایران قرار شده است یک دوره داوری برای علاقمندان به این رشته در ایران برگزار کنیم که مربی این دوره از سوی فدراسیون جهانی به ایران می آید.  
 
وی افزود: همچنین کتاب جدیدی از سوی فدراسیون دوچرخه سواری به نام بهبود عملکرد دوچرخه سواری در 200 جلد به چاپ رسانده ایم که علاقمندان می توانند آن را تهیه کنند.
 
سلگی تصریح کرد: دوره مربیگری درجه 3 برای بانوان و آقایان در تبریز برگزار کرده ایم که مدرس این دوره رسول هاشم کندی است و 50 مربی می توانند در این دوره آموزشی حضور یابند همچنین پنج شنبه 25 آذرماه دوره مربیگری درجه 3 را در یزد تدارک دیده ایم که مدرس این دوره مجید ناصری است. هدف ما یادآوری مطالب قبلی و آموزش مطالب جدید به مربیان است و قصد داریم که مربیان استان ها را فعال تر و باتجربه کنیم.    
 
وی در خصوص رشته کوهستان دوچرخه سواری نیز عنوان کرد:همچنین دوره آموزشی برای رکابزنان رشته کوهستان با حضور مربی تیم ملی "پریموث استرانکار" به عنوان مدرس این دوره دی ماه برگزار خواهیم کرد که بین 25 تا 30 رکابزن می توانند در این دوره شرکت کنند.  
 
سلگی در ادامه تاکید کرد: همزمان با اردو تیم ملی در کیش دوره مربیگری و تعمیرات تخصصی دوچرخه سواری درجه 3 را در جزیره کیش برای رکابزنان برگزار خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار