فرمانده سپاه خوی:

وحدت رمزپیروزی و طاق عزت مسلمین است

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی، با اشاره به حملات دشمنان به فرهنگ و آداب و رسوم مسلمين، کشتن انسانهاي بي گناه و تخريب اماکن مقدس و ايجاد دو دستگي بين شيعه و سني، سعی دارد وحدت مسلمان را ازبین ببرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ فرمانده سپاه شهرستان خوی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان گفت:هفته وحدت یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و اهمیت آن بر امت خداجوی شیعه و سنی پوشیده نیست.

وی افزود: مسلمانان شیعه و سنی باید بدانند وحدت در حقیقت در راستای تشکیل امت اسلامی است و صدالبته میلاد پربرکت پیامبر مهربانی و محبت محمد مصطفی (ص)گواه آشکار بر این امر است.

فرمانده سپاه شهرستان خوی در ادامه به وظیفه مسلمین با تاکیدبر آیه شریفه : وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَميعاً وَ لا تَفَرَّقُوا ... )) اشاره کرد و گفت: وحدت رمز پیروزی و طاق عزت مسلمین است.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی در پایان خاطرنشان کرد: وحدت از جمله موضوعات کلیدی بین شیعه و سنی است که موجب عزت و ابهت برای مسلمین و ترس و هراس برای دشمنان به ارمغان آورده و بر همین اساس است که دشمنان با صرف هزینه های گزاف سعی در ایجاد تفرقه و توطئه بین شیعه و سنی می کنند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: وحدت ، پیروزی ، عزت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.