مسئول حوزه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی؛

تهیه گزارش تحلیلی در زمینه صادرات سیب

در ماه گذشته گزارش تحلیلی در زمینه صادرات سیب استان آذربایجان غربی تهیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مسئول حوزه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به عملکرد بازرگانی خارجی در آبان ماه امسال اظهار داشت: در این بازه زمانی 363 مورد ثبت سفارش انجام و ضمن صدور 12 و تمدید 40 کارت بازرگانی، 67 کارت پیله وری نیز صادر و 140 مورد تمدید شد.

هوشمند جوادی گفت: علاوه بر آن، در ماه گذشته 230 کارت مرزنشینی صادر و 229 مورد نیز تمدید شد.

وی تصریح کرد: در روزهای شش تا نهم آبان ماه، هیات تجاری و بازاریابی به نمایشگاه صنعت ساختمان و معماری در شهر وان ترکیه اعزام شدند.

وی از اطلاع رسانی پذیرش هیات تجاری از بلژیک خبر داد و افزود: علاوه بر آن اطلاع رسانی اعزام هیات تجاری از ایتالیا و اطلاع رسانی مشارکت در همایش تجار عرب نیز در دستور کار قرار گرفت.

مسئول حوزه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اطلاع رسانی بخشنامه بسته بندی محصولات کشاورزی و غیر کشاورزی اظهار داشت: اطلاع رسانی برگزاری مجمع سالنامه اطلاعات اقتصادی کشور گرجستان،برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در کنیا،برگزاری نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی و نیز اطلاع رسانی نمایشگاه تولید فرش دستباف و صنایع دستی و گردشگری نیز پیش بینی شد.

جوادی با اشاره به فعال سازی گواهی الکترونیکی به تعداد 13 مورد به صورت حضوری و اینترنتی افزود: آموزش متقاضیان کارت بازرگانی برای استفاده و دریافت گواهی الکترونیکی،تهیه گزارش ماهانه از وضعیت مبادلات تجاری گمرکات و بازارچه های استان،اخذ اطلاعات مربوط به وضعیت مبادله تجاری بازارچه های مرزی استان از شهرستان های مربوطه و تهیه بروشور از فعالیت های مربوطه در راستای صیانت از حقوق شهروندی نیز در آبان ماه انجام شد.

مسئول حوزه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در ماه گذشته گزارش تحلیلی در زمینه صادرات سیب استان آذربایجان غربی تهیه شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.