آبادان ؛

آغاز اکران های مردمی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در خرمشهر

اکران های مردمی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در خرمشهرآغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛یالی زاده  رابط اکران فیلمهای هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در خرمشهر گفت: اکران فیلم های هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با سراسر کشور در خرمشهر آغاز شد.

علی یالی زاده افزود: در این دوره از جشنواره، فیلم ها در قالب مستند، داستانی، نماهنگ و پویانمایی و با موضوعات انقلاب اسلامی، مدافعان حرم، دفاع مقدس، خانواده اسلامی و برخی دیگر از موضوعات اکران می شوند.

وی به محل اکران فیلم های ابن دوره ازجشنواره عمار اشاره کرد و گفت: این فیلم ها امسال در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، پایگاه نیروی دریایی خرمشهر، مساجد، پایگاه های بسیج و هیئت های مذهبی سراسر شهرستان این شهر اکران خواهد شد.

یالی زاده افزود: همچنین در صدد هستیم که همچون سال های گذشته با همکاری دفتر امام جمعه خرمشهر در مسجد جامع خرمشهر و پیش از اقامه نماز جمعه فیلم های مدافعان حرم اکران شوند.

وی از تصمیم برای اکران فیلم های این جشنواره در جمع هنرمندان و خانواده شهدا خبر داد و نسبت به عملی شدن این تصمیم ابراز امیدواری کرد.

رابط اکران فیلمهای هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در خرمشهر همچنین از برگزاری مسابقه بزرگ آدمک های استکباری در خرمشهر خبر داد و گفت: دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار شهرستان خرمشهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری خرمشهر در نظر دارد مسابقه بزرگ ۹ دی ماه روز بصیرت برگزار کند.

وی افزود: مسابقه بزرگ آدمک های استکباری توسط هنرمندان خرمشهر در پارکهای شهر و با حضور مردم و اجرا می شود که اکران فیلم های مناسب و جنگ شادی هم از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.