ایلام؛

مساجد محور توسعه فرهنگ قرآنی

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اعلام کرد: یکی از سیاست‌های اصلی کانون‌های مساجد، توسعه فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت‌الاسلام علی چراغی پور گفت : مسابقات سراسری مدهامتان بهترین  فعالیت قرآنی در راستای ترویج فرهنگی قرآنی در بین جوانان مساجد است.
 
وی افزود : مسابقات قرآنی مدهامتان راهکاری مناسب برای ترویج فرهنگ قرآنی و تشویق علاقه‌مندان در عرصه معنوی است و همه ما موظف هستیم که در سطح کانون‌های مساجد مسیر را برای ترویج هر چه بیشتر و ترویج آن فراهم کنیم.
 
 چراغی پور تاکید کرد : جشنواره قرآنی مدهامتان از سری جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد است که هرساله با استقبال پرشور جوانان و نوجوانان عضو کانون‌های فرهنگی و هنری و فعالان قرآنی در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.
 
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ، یازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان»در رده‌های سنی بزرگ‌سالان از 18 تا 30 سال و زیر 18 سال در استان ایلام برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی جوانان و نوجوانان عضو کانون‌های مساجد مواجه شد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، قران ، چراغی پور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.