ایلام؛

بخشودگی وجه التزام تسهیلات بانک مهر اقتصاد

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان از بخشودگی وجه التزامِ تسهیلاتِ مشتریانی که تا پایان سال اقدام به تعیین تکلیف و یا تسویه بدهی خود کنند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ افشار نادری گفت : مشتریانی که از تسهیلات این بانک استفاده و در سر رسید مقرر نسبت به پرداخت اقساط و تسویه اصل و فرع آن اقدام نکرده‌اند می‌توانند با پرداخت کل بدهی و یا اقساط معوقِ هر یک از قرار دادها از بخشودگی جرائم دیر کرد وجه التزام بهره‌مند شوند.
 
وی تاکید کرد : این طرح با عنوان مهر ماندگار در راستای تکریم مشتریان و افزایش توان تسهیلات‌دهی بانک به بخش های مختلف اقتصاد و هم استانیهای گرامی از بیست و نهم آبان ماه تا بیست و نهم اسفند ماه مصادف با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه دارد.
 
وی افزود : بر اساس این طرح بانک مهر اقتصاد با استفاده از مشوق‌هایی همچون بخشش وجه التزام و امهال، وجوه  معوق را جمع آوری و در راستای کمک به توسعه اقتصادی استان، مجدداً سرمایه گذاری می کند، لذا افرادی که به دلایل مختلف نتوانسته اند اقساط تسهیلات خود را بازپرداخت نمایند، می توانند تا پایان سال با مراجعه به شعب بانک از مزایای بی نظیر این طرح استفاده کنند.
 










 
 
انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، بانک ، اقتصاد ، مهر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وام گیرنده
۱۵:۵۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۵
سلام چه خوب