بخش دوم رای دیدار استقلال و صبا به زودی اعلام می شود

حسن زاده گفت: مسئولین تیم ها در لیگ های پایین تر نگران نباشند، کمیته انضباطی با دقت همه مسایل را رصد می کند

بخش دوم رای دیدار استقلال و صبا به زودی اعلام می شودبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اسماعيل حسن زاده – رئیس کميته انضباطی در مورد مسایل مختلف مربوط به اين کميته توضيحاتی ارائه کرد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد آرای صادره در ليگ های پايين تر از ليگ برتر گفت: راجع به مسابقات دسته سوم در حال حاضر در ليگ های پایین تر ناظران و مقامات رسمی مسابقات به صورت کامل و با جزئیات گزارشات مربوطه را ارائه می کنند.کمیته انضباطی در روزهای اخیر احکام ليگ های دسته سه، دو و يک را با دقت و در اسرع وقت صادر کرده و برخی از مسئولين تيم ها از اينکه مسابقات لیگ های پايين تر ديده نمی شوند نگران نباشند، چرا که اين کميته همه موارد را به صورت کامل رصد کرده و رای مقتضی را صادر خواهد کرد.

حسن زاده در ادامه در مورد بخش دوم رای انضباطی ديدار استقلال تهران و صبای قم گفت: بخش دوم رای دیدار صبای قم و استقلال تهران که مربوط به مربیان اين تيم و محمد خرمگاه و ساکت الهامی است انجام شده و زمان رسیدگی برای اين پرونده مشخص شده و به صورت قانونی و در روز مشخص شده به اين موضوع رسیدگی خواهد شد.

رئیس کميته انضباطی در مورد رای دیدار استقلال و تراکتورسازی گفت: در اين دیدار حوادثی رخ داد که بخش اول آن مربوط به اتفاقات دیدار مانند پرتاب اشیا و اهانت به تيم مقابل بود که رای آن صادر شده و بخش دوم مربوط به برخی الفاظی بود که در مقاطعی تماشاگران به کار برده اند که به صورت محرمانه گزارش شده که نیاز به بررسی بیشتر و جلب نظر مقامات انتظامی هم لازم است.

وی در ادامه تاکید کرد: اينکه اين بخش حاوی چه مطالبی است را بررسی می کنيم. به طور کلی ما معمولا مسايل و تخلفات معمول را بررسی و در اسرع وقت رای خواهيم داد و اگر پرونده ای مانند استقلال و صبا وجود داشته باشد که نياز به تحقیق بیشتر باشد در فرصت مناسب انجام می شود. به طور کلی امیدواریم مقامات باشگاه در مورد مسایل اخلاقی، ملی و مذهبی دقت نظر بیشتری داشته و  قوانين و مقررات را به هواداران اعلام و آن را رعايت کنند و مسلما کمیته انضباطی مطابق قانون همه موارد را بررسی خواهد کرد.

حسن زاده در پایان در مورد آخرین تصميمات فدراسیون در مورد تيم های بدهکار افزود: همانطور که قبلا نیز گفتيم چنانچه در تعطیلات نيم فصل برخی از تيم ها قصد انجام نقل و انتقالات را داشته باشند به صراحت اعلام می کنيم که باشگاه های بدهکار می بایست به فکر تسويه حسابهای خود پیش از عقد قرارداد جدید باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار