اصفهان؛

برگزاری نشست علمی رابطه معماری و طبیعت در نطنز

رئیس دانشگاه آزاد نطنز از برگزاری نشست علمی رابطه معماری و طبیعت در این باغ‌شهر تاریخی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین زینلی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز چهارمین نشست علمی و تخصصی خود، با عنوان رابطه معماری و طبیعت، بررسی تجربه باغ‌شهر تاریخی نطنز را با همکاری مؤسسه پژوهشی نظر و دانشگاه تهران برگزار می‌کند.

وی بابیان اینکه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی نطنز و همچنین کارگاه سرامیک سنتی عباس عبادی با انجمن معماری دانشگاه در برگزاری این برنامه مشارکت دارند، افزود: این نشست در روز 25 آذرماه با سخنرانی سید امیر منصوری رئیس پژوهشکده نظر و عضو هیأت‌ علمی دانشگاه تهران در دانشگاه شروع می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نطنز بازدید از باغ‌شهر تاریخی نطنز و حومه به همراه بررسی و تحلیل معماری آثار، در روزهای ۲۶ و ۲۷ آذرماه با همراهی اساتید گروه معماری و استاد منصوری را از برنامه‌های روز دوم و سوم این نشست علمی عنوان کرد.

وی هدف از برگزاری این نشست را تعامل دانشجویان با اساتید در خصوص بررسی معماری و طبیعت باغ‌شهر تاریخی نطنز برشمرد و خاطرنشان کرد: احیای معماری اسلامی و کمک به زیباسازی و فضای باغ‌شهر تاریخی نطنز از دیگر اهداف این نشست 3 روزه است.

زینلی گفت: در سال‌های گذشته نیز نشست علمی با موضوعات خوانش وجوه یگانگی در معماری ایران، «فضاهای سلولوئید، معماری، شهر و سینما» در دانشگاه برگزار و مورد استقبال دانشجویان و اساتید قرارگرفته است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.