اصفهان؛

شرکت 2000 دانش‌آموز بادرودی در مسابقات نهج البلاغه

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش بادرود گفت: 2 هزار دانش‌آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه در مرحله آموزشگاهی مسابقات نهج البلاغه شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود آقادوست  در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: هم‌زمان با مدارس سراسر استان، اولین مرحله مسابقه نهج البلاغه با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سیره و کلام امام علی (ع) و بهره‌مندی از دریای بیکران نهج البلاغه و انس با آن، با حضور 2 هزار دانش‌آموز دو دوره تحصیلی برگزار شد.

وی افزود: در این مرحله از هر پایه تحصیلی، یک نفر به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کند که زمان برگزاری مرحله دوم آن، بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش بادرود تصریح کرد: مسابقات قرآن و عترت اداره آموزش‌ و پرورش بادرود هم‌زمان با هفته قرآن و عترت که از 23 آذر لغایت سی‌ام نام‌گذاری شده در سطح مدارس بادرود برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات در رشته‌های مداحی، احکام، انشای نماز، مفاهیم، صحیفه سجادیه، اذان، قرائت و حفظ قرآن مجید برگزار و نفرات منتخب در بهمن‌ماه در منطقه به رقابت پرداخته و نفرات برتر منطقه برای مسابقات استانی به اصفهان اعزام می‌شوند.

آقادوست از برگزاری دومین کارگاه توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی با موضوع شرکت دانش‌آموزان در مسابقات فرهنگی هنری و آشنایی با سایت همگام خبر داد و خاطرنشان کرد: در این کارگاه ضمن بیان اهداف برگزاری مسابقاتی همچون مسابقات فرهنگی هنری، در ارتباط با  نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان در سایت موردنظر و بالا بردن انگیزه دانش‌آموزان جهت شرکت در مسابقات منطقه‌ای و استانی، آموزش لازم ارائه شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نازنین زهرا حیدری
۱۴:۳۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
من در مسابقه نهج‌البلاغه شرکت میکنم