ساری؛

پیام ایوبی به جشنواره بین المللی فیلم یاس

رئیس سازمان سینمایی در آستانه چهارمین جشنواره فیلم یاس گفت: سینمای خانگی روز به روز در حال شکوفا شدن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، رئیس سازمان سینمایی در آستانه برگزاری چهارمین جشنواره فیلم یاس پیامی را منتشر کرد.

متن پیان حجت الله ایوبی به این شرح است:

عیش هاتان نوش بادا در جهان ای عاشقان و از شما کان کرم باد بر این جهان ای عاشقان

گر کسی پرسد کیانید ای سراندازان شما هین بگوییدش که جان جان جان ای عاشقان

به نام خداوند آب و آیینه، خداوند سبزی و باران،خداوند دریا و دشت، چه جای خوشوقتی است که در بوستان ایران، در استان سرشار از زیبایی، بار دیگر می‌پیچد بوی عطر خوشبوی فرهنگ و هنر. می‌آید باز هم صدای پای سینمای پر افتخار و سینماگرانی که رونمایی می‌کنند میوه یک سال تلاششان را.

جشنواره فیلم یاس جشن آفرینش است برای خانه ها، برای مردم، جشن باشکوه هنر برای مردمان سرزمین پر هنر ایران و اینک که سینمای خانگی روز به روز شکوفا تر می‌شود بار دیگر در شهر زیبای رامسر گرد هم می‌آییم تا سلام کنیم به فرهنگ. در چهارمین جشنواره با شکوه فیلم یاس سلام می‌کنیم به همه آنانی که می‌کوشند به عشق و مهر تا پرغرورتر بماند چراغ سینمای ایران. می‌آییم تا سلام کنیم به سینما و خوشحال از اینکه در چهارمین جشنواره فیلم یاس پروژه سینما سیار رونمایی می‌شود. به فال نیک می‌گیریم آغاز به کار رسمی این طرح را با نام سینما سلام در استان مازندران.

دست مریزاد و سپاس می‌گویم به دست اندر کاران این جشنواره به ویژه دبیر پر تلاش دکتر سید مصطفی ابطحی و سپاس میگویم همکاری صمیمانه مدیران دلسوز استان را و استاندار محترم، معاون سیاسی عزیز، مدیر کوشای فرهنگ و ارشاد، مدیران شهر رامسر و همه آنانی که عاشقانه می‌کوشند تا عطر یاس در استان مازندران مشام جان را معطر سازد.

چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس به دبیری سید مصطفی ابطحی ٢٢ تا ٢٦ آذر در شهر رامسر برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار