زاهدان؛

محكوميت 46 ميليونی برای قاچاقچی توپ در زاهدان

رئیس شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان از محكوميت 46 ميليون ريالي قاچاقچی توپ در زاهدان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسن حاجی نژاد رئیس شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان گفت: مأموران استان کرمان حین کنترل مرسولات پستی ارسالی از زاهدان به مقصد کرمان، مرسوله ای حاوی انواع توپ ورزشی قاچاق را توقیف و 513 توپ خارجی را صورت جلسه و  به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمان تحویل شد.

حسن حاجی نژاد ادامه داد: اداره کل تعزیرات حکومتی کرمان به دلیل نداشتن صلاحیت محلی پرونده را به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ارسال کرد و پرونده برای ادامه بررسی به استان ارسال شد.

وی افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده ابتدا متهم ادعا کرد که توپ ها ساخت ایران است اما با اقدامات صورت گرفته و بررسی فاکتور خرید و براساس نظر کارشناسان مشخص شد توپ ها ساخت کشور پاکستان است.

وي با بيان اينكه متهم نیز بر اساس دلایل، مدارک و مستندات موجود به انجام تخلف اقرار و به سوء استفاده از فاکتور اعتراف کرد، خاطر نشان کرد: شعبه با توجه به اقرار صریح متهم و سایر مدارک و مستندات تخلف را محرز دانست و طبق قوانین و مقررات علاوه بر ضبط توپ های قاچاق متخلف را به میزان 46 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.