سمنان;

تالیف 140 عنوان کتاب جدید در دوره متوسطه دوم

مدیر کل دفتر آموزش متوسط وزارت آموزش و پرورش گفت: تعداد 140 عنوان کتاب جدید در دوره متوسطه دوم در سال 95 تدوین، اعتبارسنجی و تالیف شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، قربانعلی افشانی در جلسه گردهمایی معاونان آموزش متوسط اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در خانه معلم این شهر، افزود: با تالیف کتاب های درسی جدید در دوره متوسط دوم، کتاب های درس هایی مانند هنر، کارآفرینی، انسان و محیط زیست، انسان و سلامت، قبل از مهر 95 و آغاز سال تحصیلی 95- 96 ارایه شد.
وی درادامه با مهم خواندن موضوع هدایت تحصیلی و مشکلاتی که در این زمینه در سال گذشته وجود داشته است گفت: شیوه‌نامه هدایت تحصیلی آموزش‌وپرورش تدوین شد.
مدیرکل آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اینکه کار تدوین شیوه‌نامه هدایت تحصیلی تا ویرایش بیست و یکم آن انجام‌ شده است، گفت: جلسات بررسی و تدوین این شیوه‌نامه با حضور معاونان وزیر آموزش‌وپرورش و مدیران کل برخی بخش‌های این وزارت خانه تا چند روز قبل برگزارشده و نهایی شده است.
وی با اشاره به آخرین وضعیت تدوین این شیوه‌نامه خاطرنشان کرد: در حال انجام مراحل نهایی این شیوه‌نامه در وزارت آموزش‌وپرورش هستیم.
مدیرکل دفتر آموزش متوسطه شاخه نظری وزارت آموزش وپرورش  با بیان اینکه برای نهایی شدن این شیوه‌نامه با وزیر آموزش‌وپرورش مشورت می‌شود بیان کرد: پس‌ازآن نیز شیوه‌نامه هدایت تحصیلی آموزش‌وپرورش به‌زودی برای اجرا ابلاغ و ارسال می‌شود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.