ابرهیمی به باشگاه خبرنگاران خبرداد

هجدهمین دوره انتخابات «مجمع دانشجویی فدا» ۲۴ آذر برگزار می‌شود

دبیر مجمع فرهنگی دانشجویان افغانستان از برگزاری هجدهمین دوره انتخابات فدا در تهران خبر داد.

مجمع فدازمان ابراهیمی دبیر مجمع فرهنگی دانشجویان افغانستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران از برگزاری هجدهمین دوره انتخابات «مجمع دانشجویی فدا» در روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه خبرداد.

وی با بیان اینکه قریب به دو دهه از آغاز به‌کار مجمع فدا می‌گذرد، افزود: این مجمع یکی از بزرگترین تشکلهای دانشجویی است که تا به حال افراد زیادی با عضویت و فعالیت در آن به موفقیت‌های چشمگیری همچون تصدی پست‌های مهم در وزارت‌خانه‌ها و پارلمان افغانستان رسیده‌اند.

دبیر مجمع فرهنگی دانشجویان افغانستان بیان داشت:  دکتر «سردار محمد رحیمی» معین فعلی سواداموزی وزارت معارف و «جعفر مهدوی» نماینده مردم کابل در پارلمان افغانستان از جمله چهره‌های شاخصی هستند که قبلا در شورای مرکزی مجمع فدا فعالیت داشتند.

ابراهیمی پیگیری مسائل فرهنگی و صنفی دانشجویان افغانستان در وزارت علوم و دانشگاههای مختلف ایران را از جمله فعالیت‌های این مجمع برشمرد و گفت: همچنین تاکنون برنامه‌های علمی و فرهنگی همچون مسابقات رباتیک افغانستان، جشن نوروز، جلسات کتابخوانی و نقد فیلم از دیگر برنامه‌هایی است که در از سوی این مجمع برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مجمع فدا متعلق به همه دانشجویان افغانستان است، گفت: شورای مدیریت مجمع فدا از تمامی دانشجویان افغانستانی مقیم ایران از هر طیف فکری دعوت می‌کند تا در هجدهمین دوره انتخابات این مجمع شرکت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.