کشف و خنثی‌سازی بمبی نزدیک ساختمان وزارت کار یونان

پلیس یونان از کشف و انفجارِ کنترل شده یک بمب کار گذاشته شده در اطراف ساختمان وزارت کار این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس یونان از کشف و انفجار کنترل شده یک بمب کار گذاشته شده در اطراف وزارت کار این کشور در مرکز شهر آتن خبر داد. 

بر اساس این گزارش، منابع پلیس یونان اعلام کردند پس از آنکه یک روزنامه از کار گذاشته شدن یک بمب در بیرون وزارت کار این کشور خبر داد، ماموران اقدام به کشف و انفجار این بمب کردند. ماموران پلیس این بمب را در یک کوله پشتی و خارج این وزارتخانه یافتند. این بمب یکی از سه وسیله مشکوکی بود که پلیس یونان در محل یافت و به وسیله انفجار کنترل شده، آن را نابود کرد. 

پیش‌تر فردی ناشناس با تماس به یک روزنامه یونانی هشدار داده بود یک بمب بیرون وزارتخانه کار جاسازی شده است. هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این اقدام را برعهده نگرفته است. این نخستین باری نیست که اتفاقاتی از این دست در یونان، کشوری با سابقه طولانی کشمکش های سیاسی، رخ می‌دهد.

 حملات کوچک از سال 2010 بارها در این کشور رخ داده است. دولت یونان امسال برای نخستین بار پذیرفت در برابر پذیرش ریاضت‌های اقتصادی منفور در میان مردم، کمک‌های چند میلیارد یورویی از بانک جهانی و اتحادیه اروپا دریافت کند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار